Min Jonathan♥

30 Januari firade jag & min underbara Jonathan 1 år tillsammans. 365 dagar har vi hållt ut med varandra, vem hade trott de, fniss!;) Jag stortrivs & jag önskar att alla ska någon gång i livet få uppleva samma kärlek som jag har fått av dig & som jag känner för dig.

Från första dagen vi träffades har vi varit vänner som efter ett tag blev bästa vänner som sen efter 2,5 års vänskap växte till kärlek. Finns ingen som vet så mycket om mig som du gör & finns ingen som jag älskar mer än dig gubben, så du är väldigt speciell i mina ögon baby. Du är inte bara min pojkvän utan även min bästa vän, vilket jag är så otroligt glad för! Finns ingenting som vi inte kan prata om & de måste vara de skönaste som finns.

Jag hoppas på många,många fler år tillsammans & jag kan verkligen se en framtid tillsammans med dig vilket jag aldrig gjort med någon förut. Du & jag :]


Jag älskar dig Karl Erik Jonathan Monsen Isberg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0