Never stop fighting


Hejhej!:)
Idag klev jag upp vid 9 för att skjusa Jontes mamma Hege till bussen, hon ska till Norge i helgen & hälsa på underbara Siv. Måste faktiskt säga att jag är lite avis på henne som får fara dit, vilket underbart ställe!:$ Sen har jag varit & jobbat en sväng på statt, vilket gick kanon. Efter de hämtade jag Emilia & vi drog på Partaj för att kolla ut kläder till Halloween men tyvär hittade vi inget som vi fastnade för, eller jo men då var kläderna alldeles för stora tyvär:/ Nu är jag hemma igen & väntar på att Hanna ska komma hem. Hon slutar halv 3 & eftersom inte Hege kunde hämta henne så får jag ställa upp. Ska bli mysigt att mysa med henne en stund!:)

Ikväll vet ja inte riktigt hur planerna ser ut, Emelie vill ta en fika på W. och mamma vill att vi ska komma & hälsa på? ja vi får helt enkelt se hur de blir. Annars tycker jag att kylan suger, jag har fan blivit stadsbo..fryser för ingenting, man är inte längre van de kalla & hårda livet som man levde i skogen helt enkelt..ack ack.

hmm, vad kan jag mer berätta då.. helg imorrn & jag längtar, den sista oktober firar jag & min kuse 9 månader, om 4 månader åker min kuse till Thailand & jag stannar hemma, 3 jävla veckor ska ja va helt själv.. får skaffa mig en rumskompis medan han är borta. Någon som vill ställa upp? ring isf!

Nä nu ska jag nog koka mig lite kaffe & gå ut på en härlig!:) vi hörs♥

Brudar, när drar vi nästa gång??;)



Kommentarer
Postat av: MB

anna du vet att jag alltid ställer upp :)

2010-10-21 @ 22:15:41
URL: http://acinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0