I´m goin through it every time that i´m alone

Jonte kommer hem vilken stund som helst, idag har jag varit ute & gått samt shoppat lite med mammsen, har även tittat efter halloween kläder men icke ska man hitta de man söker när man väl ha kommit fram till vad man ska vara. typiskt. Aja, ikväll blir det nog att fara till Vickans lägga & hälsa på lilltjoppan, va ett tag sen jag träffade henne så de kan bli kul:) I helgen blir det fullt ös, både fredag & lördag. Halloweenfest hos Emilia & sen station & på lördag ska vi till Emilia igen för fest med trevligt folk. Kommer bli supernice tror jaa!!:D

I lördags var vi hemma i skogen hos pappsen & vi fick med oss min tv eftersom Jontes lilltv typ lagt av så nu har vi en stor & fin tv, äntligen!:) Måste säga att jag stortrivs att bo med familjen Isberg. Världens bästa familj om du frågar mig thihih:)

Aja, nu ska jag städa litegrann!:) Sladda brett!


Kommentarer
Postat av: Mamma...Sorry

Hej vännen!! Ojjjjj Vilken Låt.KanonBRA.Kram

2011-01-16 @ 01:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0