Miami Ink

Hejhallåtjenixen!:D
var det typ en månad sen jag skrev sist? bra, då är de ju som vanligt :) Sitter just nu hemma hos Jonte, dock själv eftersom familjen isberg satte sig i bilen & fick för sig att fara till södra sverige. Nä dom ska faktiskt hälsa på Jontes morfar & Hege´s farmor. 3 dagar utan min pojke, hur ska detta gå kanske ni tänkter? Jaa, frågan har faktiskt korsat mitt huvud också, men eftersom ja har världens bästa b-rudar så kommer de nog gå bra!:) Imorrn ska jag Moa Amanda & Malin fara till Luleå. Jag ska kolla på studentskor & sen blir det säkert nått mer också..

På tal om inget så ser jag Miami Ink & jag måste säga att jag längtar som fan till i sommar då jag ska gadda mig!:D Ska tatuera in Jontes namn på min handled, jag tror de kommer bli riktigt snyggt!:) Luuuuuring, jag är fan inte dum i huvudet..skulle aldrig falla mig in att tatuera in namn på min kropp.. enbart om ja får barn!:D

Förövrigt så tog Malin körkort igår, vilken brud alltså! Är så himla stolt över dig gumman, & du kör fan som en gud! Då kan ni ju gissa vem som körde hela gårkvällen, Jo en viss Malin Nilsson. Nu måste ja styra upp kvällen, låter fan mot hemmamysarkväll...ska se Dear John & massa one tree hill avsnitt, måste passa på när Jonte är borta!:D

Bild från gårkvällen:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0