måndag & ledig!:)

Hejhopp:)

Har varit hemma i skogen hela  helgen, eller iaf sovit här hela helgen & det har varit riktigt skönt faktiskt!:) I fredags var jag chaffis åt Moa å några, la mig kanske 3? Sov med en full Jonte & en jätte full Moa som fick ta soffan ist för min dubbelsäng.. haha:D Lördag körde vi bilkurra med massa folk & sen sov vi i skogen:) Söndag vaknade vi tidigt, tog bilen hem till Jonte & sen vidare till Bure för att se hans kusin som konfade sig.  Eftersom Jonte tältade i Fällfors igår(med jaktklassen) så fick ja ragga någon annan sovkompis, som vanligt blev Moa mitt offer!:)Thanks hun!:* Idag blir det att plugga,städa,tvätta & mysa med älsklingen:)
Skriver sen idag, PUSS!


På fredag är det vi som drar till Barca en vecka!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0