Lördag

Igår var jag, Moa, Malin & Malin i Lule & shoppade. HAHA dit resan va lite rolig eftersom ja körde & Moa skulle på dollarstore först & hon visste helt säkert hur man skulle köra.. ja sa att vi skulle svänga av E4an men hon sa att vi skulle fortsätta, så ja fortsatte.. typ 2 mil efter.." anna ja tror vi har kört lite för långt, vi skulle nog ha svängt av" HAHAHAHA gulllaaaaan♥ När vi väl kom fram dit vi skulle & sen in till stan så gick allt bra. Hittade inga studentskor, jävla Lule. Sen måste ja bara berätta att min älskling räddare min dag igår, han hittade min studentklänning i rätt storlek när dom va på stan i Östersund, AAAAAh så glad ja blev när han ringde :D:D

Igår va ja chaffis åt mors/fars & såg One Tree Hill i sinne, ikväll blir det nog cruising i Pite vilket jag verkligen ser fram emot!!:D Sen längtar jag till imorrn då min baby kommer hem, lika hemskt varje gång man ska gå & lägga sig & dubbelsängen är helt tom.. menmen, tur att de finns 1000 kuddar som man kan mysa med iaf!:)

PUSS PÅ MINA B-RUDAR & PUSS PÅ MIN ÄLSKLING, NI ÄR GULD!♥


Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0