HALLÅ!:)

blablabla, bloggar är jag jävligt bra på....eller int!

Hur som helst, skola hela veckan förutom i tisdags då jag va ledig(eller jag försov mig då vi skulle städa på måleriet så jag blev ledig,haha) sen började vi jobba halv 12.  Jag & Lina jobbar fortfarande på Malmia & pengarna rullar in, vilket vi båda uppskattar varje 15:e då löner trillar in i kassan!;) Har jobbar efter skolan vare dag i veckan & vi har mer jobb som väntar!:) I helgen kommer Jonte jobba hela helgen(på krysset) så det blir en helg med brudarna. Fredag ska jag vara med Emelie & de lutar mot utgång, lördag ska jag vara med min efterlängtade Malin♥. Söndag ska jag nog fara hem till min kära familj, som nästan aldrig får se till mig nu för tiden(kanske dom tycker är skönt,vad vet jag??). Nu ska jag läsa lite bloggar sen vänta på ett samtal från Malin,sen ska vi ut & gå broarna, SEYA!

Bilder på mina bruuuuuuuuudar♥


Kommentarer
Postat av: ledsenvickan

nänä inte med vickan eller resten av gänget?

2010-05-06 @ 22:09:32
URL: http://victorjia.blogg.se/
Postat av: Mallanbrallan

puss och nyp i stjärten! :*

2010-05-06 @ 22:57:30
Postat av: mOAb

så du skulle inte me? :O

ringde ju typ 10000 ggr igår?

2010-05-07 @ 10:29:58
URL: http://acinderella.blogg.se/
Postat av: anna

de va innan vi bestämde nått gumman:)

Ikväll då ska vi brudar myyysa!!

2010-05-08 @ 12:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0