Gäst bloggar

Cha cha bloggen, Moa är här och tjuvbloggar på annas blogg ;)
Men schhhyyy det blir våran hemlis :]

Så vad händer denna trevliga kväll då?
Jo, jag och Anna har sutte och äte grillat med hennes familj här ute i skogen (nästan mer ute i skogen än vad jag bor)
Just nu har jag sminkat mig klart, med annas hjälp, och tjejen gör sig klar nu.
Väntar bara på att hon vill sätta up mitt hår och ska väl kanske göra lockar på henne (?) ;)
MEN DET BLIR NICE!!!
Och självklart kommer det sista sen, då åker vi mot Kåge, där vi byter bil till Malin och Malins bil!!!!!!
KINGEN!!
Då kommer nästa stopp bli i PITEÅ CRUSING (eller hur det nu stavas!!)
Men kung som fan kommer det att vara. ALLA kommer att vara där, så tror iaf inte att det kommer bli en dålig kväll om jag säger som så!!

Nä nu har jag inget mer intressant att berätta utom att det rinner snor i min näsa, men det tro jag att ni klarar er utan att få veta :P TIHI



XoXo ♥

MOA BRÄNNSTRÖM


Kommentarer
Postat av: Anonym

men ojdå anna någon som hackade din blogg igår kanske ? ;) hehe

2010-05-16 @ 14:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0