B-RUDAR!

Gårkvällen är en kväll att minnas, HAHA har nog aldrig skrattat så mke som jag gjorde igår tack vare Emelie & Ingela. Först var vi hos Ingela, gjorde oss klara, snackade,skrattade, spelade spel & så vidare. Sen vid 21.30 tog vi våra partycykel & trampade vidare till Bessam där ett gäng var. När vi väl bestämt oss för Mollys, satt oss på partycyklarna igen & kommer till viktoria bron, hinner inte ens säga" vi måste cykla efter varann annars kommer vi..." jaa, ni kan ju gissa vad som hände? jo, Emelie cyklar in i Ingelas cykel & vi flyger alla 3. HAHA, blodiga & omskakade tjejer ställer sig upp & ett par killar kommer fram & frågar hur de gick & säger att vi behöver hjälp för att vi blöder. Tuffa krigare som vi är, satte vi oss upp än en gång på nu våra smått krashade cyklar & når vårat mål, Mollys. Väl där blir vi omplåstrade & sedan ägde vi dansgolvet.

När Mollys stängt ska jag Emelie & Bez cykla till krysset, haha gissa om vi cyklar omkull? JOOOODÅ!! Vaknade imorse med blod i sängen..inget bra tecken men vi krigar på!:) Ikväll blir det att umgås med b-rudarna, mysa, prata skit, fotboll står på shemat :D Nu ska jag städa mitt hus, som förövrigt ser ut som ett krigsfält.
KYYYSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0