your love will be safe with me!


Runa(vår häst) mådde kung, lika glad & busig som vanligt!:) Saknar henne en aning måste jag säga.. men vem vet,syrran & mamma snackar om sommarhäst & ja måste faktiskt säga att de skulle inte vara mig emot! Nu har jag duschat & tagit på mig lite andra kläder en mjukis (de kläder jag lever i här hemma) och ska strax börja bege mig till stan. haha lite roligt att jag & Jonte inte skulle sova med varandra i veckan men var sov jag i södags?,måndags? tisdags? och ikv.... men eftersom han är världens underbaraste så går de inte att hålla sig ifrån honom :$ PUSS på dig om du läser de här gubben:* Ikväll ska vi träna träna träna & jag längtar!:) Vet inte om jag kommer hinna skriva något mer idag men vi hörs imorgon.
over.and.out.dudes


Runa är den lilla svarta buskorven♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0