torsdag

Lite roligt att de va en vecka sen jag satt här & skrev i bloggen... måste bara säga tack för alla kommentarer även fast ja inte har skrivit :P Har egentligen apu idag men vad som händer i min mage är ännu oklart.. har börjat få tillbaka de onda vilket inte gillas! Ett plus på de är att min hals har typ svällt igen & jag har fått världens hosta,fick nästan brännblåsor under fötterna i tisdags, mitt knä är fuckat men måste se de positivt, de kunde vart värre..har inte fått magsjuka som många andra,thank god!

Tjejerna pratar om utgång på fredag, att vi ska testa de nya stället Molly´s men ja vettefan.. min mage behöver nog en nykter helg. Dessutom ska vi till Umeå nästa lördag & då blir de också fest, så tyvär bridz jag sviker er än en gång.

Nu ska jag försökta stoppa i mig nått i magen & sen ska jag ringa Vickan. Förmodligen kommer de inte gå en vecka till nästa gång jag skriver, har bara varit mke i veckan..

Denna brud är nu påväg till Thailand & jag hoppas du får världens bästa resa!



P.S en guldmedalj till min pojkvän som alltid ligger & styker på min mage så de ska bli bättre, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0