it´s all worth it in the end

Igår jobbade jag hela dagen med projektarbetet sen kom Moa kl 16.00 & hämtade mig. Vi for till stan för att hitta en jacka åt henne, hon ska nämligen till Stockholm imorgon(hon&amanda) & jag kunde inte vara mer avis.. men men :) Vi sov hos Jonte & vi la oss & sov kl 21.00, somnade då innan 21.30. Imorse väckte Moa mig kl 05.00 vilket inte kändes så himla frästande men eftersom hon började jobba kl 06.00 så var det bara att pallra sig upp. När vi kom ut va bilen helt översnöad så de va bara att börja sopa av bilen och sen köra hem på oplogade vägar. 05.45 var klockan när jag kom hem & då hade ja 2 val, antingen lägga mig & sov några timmar eller börja jobba.. snäll som jag är så skottade jag lite av gården sen gick jag in & fikade med pappa,mamma & lillasyrran & nu sitter jag här, har spacklat klart för tillfället & väntar på lunch..hmm undra vad de blir=)
Sen ska vi även hälsa på vår lilla shettlandsponny som vi sålde för snart 2 år sen... gud vad tiden går fort, känns som jag hade mina hästar typ igår.

Har inga som helst planer för kvällen btw, om någon är busig & vill hitta på något så kan man ju tex hör av sig till MIG:)


-07 eller -08


Kommentarer
Postat av: Elle ;)

RUNA?! LEVER MITT LILLA HJÄRTEGULL? :*

2010-03-10 @ 11:50:35
URL: http://skojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0