Tittade in i denna blogg, detta inlägg är så sant som de kan bli! - cityporr.se


Jag har haft sex, inte bara en gång, utan massor av gånger. Jag tycker om sex, det är lite som att få gå på bio. Ibland bestämmer man i god tid, bokar biljett och förbereder sig genom att duscha och göra sig fin till den romantiska tillställningen. Ibland kastar man sig iväg i sista sekund i hopp om att få plats hos biografen. Ibland visas filmen till och med utanför biografen. Ibland är det roligt, ibland jobbigt, oftast skönt och vid vissa tillfällen så får man tillbehör till filmen.


När jag var 15år bokade jag min första biobiljett, ungefär en månad innan filmen skulle gå på bio. Filmen var otroligt spännande och otroligt kort. Här kommer vi till första killen i mitt liv -Han som tog min oskuld-. Från honom fick jag ta med mig sängkläderna hem när det var över. Jag fick tvätta dem i min egen tvättmaskin eftersom det var lite blod på dem.. Tack för den, det var exakt så pinsamt som de kunde bli!

Jag har, tro det eller ej, hunnit med något -One-night-stand- Jag är inte oskyldig. 
Hur trevligt är ett one night stand egentligen? När man är Skitfull tror man att man är Skitsnygg. Man tror även att man är världens största porrstjärna. Jag vill inte veta hur jag sett ut eller vad jag har gjort. Låt mig bara få glömma.

Alla killar som är -för snabba- är oftast lika söta, "föööörlååååt", sen en kram... De är okej så länge jag får mer om jag vill ha mer. De killar som kör på stilen, -nu kom jag, då var vi klara- , dom kan vid detta tillfälle försvinna.

-Storleken då?- Visst har de betydelse, jag vill inte vara en trasig tjej när allt är över, jag vill inte heller missat att någon har varit på besök. Jag är så svensk man kan bli. Lagom är bäst.

Jag har inte alltid -sex i sängen-. Varför skulle jag vilja vara begränsad till denna minimala yta? Jag har inte heller alltid sex med killar. Jag är väldigt bra på att ha -sex med mig själv-, det finns nämligen ingen som känner mig så bra som mig själv! Jag tänker, kära vänner, inte sluta ha sex även fast jag bor på 34 kvadrat tillsammans med två andra!


Kommentarer
Postat av: josse

haha så sant :P

2010-03-09 @ 11:51:46
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0