STAAATION!!!!!



* Skola
* Träna
* Hockey + mat
* Bez
* Olles
* krysset (hihih)


Nä, blir inge station ikväll för min del, vi ska se hockey, käka midda & dricka några kalla på atorpgrillen sen ska vi klunka några till hemma hos Bez sen drar vi vidare till Olles där vi kommer spendera resten av kvällen!:D Kändes mer värt att fara på Olles ikväll faktiskt, TAGGAR TUSEN!!! Emelie ska med ikväll & då vet jag att de blir roligt, är aldrig tråkigt med henne liksom!:D Nä nu ska jag packa färdigt de sista,väcka min lilla prins som sover, äta frulle & sedan dra till stan:) TAT LUGNT IKOELL!!


min partykompanjon


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grrr på dig med

2010-03-26 @ 23:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0