söndag


Fredagen var verkligen hur rolig som helst, Sandra från Umeå ägde och Emelie va bäst behöver jag säga nått mer.. Vi ska snart till Umeå och festa vilket jag ser fram emot!:D HAHAH, bäst kommentaren för kvällen Sandra: "Ska vi knulla eller tyck du ja ä för äckli?" kanske inte låter roligt men tro mig ja höll på kissa ner mig!

Igår hade jag & Jonte myskväll, tände ljus och myste lite med Ben&Jerrys. När Anders & Hege kom hem från några vänner så såg vi Titanic :) Sluta med att Jonte somna & Anders la sig så de va bara jag & Hege som satt kvar till slutet, ni vet tjejer(A) Efteråt hade vi en jätte trevlig pratstund, kunde man ha en bättre svärmor?

Idag blir det bara att ta de lugnt, vi ska kanske fara hem till mig. Blir Johan Falk ikväll skulle jag gissa. Nu är jag hungrig, frulle står på schemat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag Vi hoppas att Du kommer hem.VÄLKOMMEN!!

2010-03-28 @ 17:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0