Första dagen på lovet

Måndag igen.. måste säga att lov är nog de bästa som finns! Blir inget jobb för mig i veckan eftersom jag ska jobba hemma för fullt, dock ska jag & Lina måla om hårsalongen Karma nästa vecka onsdag,torsdag så då får vi oss en liten slant. Vi ska även jobba hela påsklovet & veckan efter på Malmia & sen ska jag tapetsera hemma hos Karin, vår arbetsgivare :P Helgen har jag spenderat nykter, fredags va jag med brudarna och vi va på 3 olika förfester sen for vi på Olles, riktigt kul även om vi va nykter. Lördag följde Clara med hem till Jonte, hon har varit med Hanna...dom sitter typ ihopklistrade ungefär.. egentligen skulle vi hem igår men Jonte kom då på idén att vi skulle stanna en natt till så here I am:)

Är barnvakt just nu, vi ska fara kring kl 14.00 & då ska jag lämna Hanna på fritte, lämna snus till min älskling som är duktig och skottar av tak..är inte avis, han ska göra de hela veckan:D sen efter de ska vi rulla hemåt!:)

Inatt
blir de att sova utan min älskling :( har inte gjort de på...jaa jag minns inte sist jag sov själv. Önskar ibland att vi bodde närmare varann :)

Nä, nu ska vi ut & busa i snön. Vi hörs ikväll♥


Här har vi bustrollet Hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0