Till min Jonte!

Idag har jag & Jonte varit tillsammans i 5 månader. Jag kan lätt konstatera att det är de bästa 5 månaderna i mitt liv. Sommaren -07 träffades vi första gången & sen när skolan drog igång så började vi i samma klass. Jag vet inte varför eller hur de kan bli så men enda sen första gången jag träffade dig så har du varit nått speciellt i mina ögon, du var glad, charmig, impulsiv, rolig, jaa listan kan göras lång! Vi har varit jävligt bra kompisar i 2 år, du har känt mig inifrån & ut & jag dig. Sen för ungefär ett år sen började vi umgås allt mer & mer, jag tror vi trivdes ganska bra båda två i varandras sällskap. Allt eftersom växte mina känslor för dig, du visade verkligen vilken underbar kille du är, du visade mig allt.

Vi kan ligga timmar & prata, prata om allt från himmel till jord & de skulle jag kunna göra varje kväll, bara få ligga där bredvid dig, höra dig berätta alla historier du varit med om, få ligga där i din famn gör mig så lycklig. Ibland kommer jag på mig själv ligga där, titta & tänka på dig med ett leende på läpparna och sen inse att jag missat några sekunder av vad du berättat.

Jag har varit kär förut men aldrig, aldrig har jag kännt sånna här känslor för någon som jag känner för dig. Du är det bästa i mitt liv & utan dig vet jag inte vad jag skulle göra. Du har gjort så otroligt mycket för mig & de vill jag säga tack för, de är saker som har förändrat mitt liv föralltid och som kommer följa mig i livet, även om de skulle ta slut mellan oss. Tack!


Jag kan inte beskriva i ord mina känslor för dig Jonathan.
Jag säger som du sa till mig för länge sen.
"Du har alltid varit liite mer min än alla andras"

Jag älskar dig♥


Kommentarer
Postat av: moab

nej men anna så fiiiiint :)



2010-06-30 @ 19:36:25
URL: http://acinderella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser detta med ledsnaglada ögon! Grattis :D

2010-07-01 @ 12:22:32
URL: http://victorjia.blogg.se/
Postat av: Villiam

Grattis! :)

2010-07-01 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0