you always smile but in your eyes your sorrow shows

Känns lite tråkigt att man inte kan skriva så ofta eftersom ja sällan sitter vid datorn nu för tiden men man får skriva så ofta man kan helt enkelt. Idag har jag hann ja inte på de 2 lektionerna som jag hade eftersom vi hade bokat tid för att prova balklännig. Hade hittat en klänning på blocket som va jätte fin men den hann tyvär bli såld, sen hittar ja världens finaste klänning idag som verkligen satt som en smäck men SJÄLVKLART så fanns den bara i 2 fula färger.. typiskt! De fick bli en klänning som såg nästan likadan ut och vilken färg den är får ni se på balen!:) Längtar faktiskt ganska mke, kommer nog bli roligt!:)

Sen tog jag & Stenberg en prommis nu efter middan & de va inte helt fel, finns det något skönare än att fara ut å gå med någon kompis & bara prata om allt? tror inte de!:) Nu ska jag tända en brasa & sen bege mig upp för att börja spackla väggarna. Före & efterbilder kommer sen när det är färdigt. Skriver nog sen ikväll, vi hörs!♥ 



Klänningen på blocket

Klicka för att se nästa bild

Klicka för att se nästa bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0