Lördag

Hejhej!:)
Nu har jag slutat skriva på vår gamla blogg(partyfolk.blogg.se) & startat en egen istället. Kände att de var på tiden, right?:) Aja, igår så va ja med Jonte & vi käkade tacos till midda vilket inte satt helt fel i mysmagen min. Efteråt tänkte vi vila en stund & sen fara ut å hitta på nått men hipps vipps så var klockan 22.00 & då kände vi att de inte gav så mycke att fara ut så de blev en hemmakväll igår, vilket ja kunde behöva. En återhämtar helg blir det här, har varit så mke festande å ståhej att man blir helt slut & då behöver man en sånhär helg tycker jag.

Idag har jag & pappsen inhandlat massa färg & annat, så de blir att börja redan idag. Har tagit bort allting så nu ska trappen börja slipas & grundas sen ska de rivas tapeter & spacklas. Kanske skulle ha börjat tidigare, ja vet inte men de går ju inte att göra ogjort nu iaf. Bara att köra på helt enkelt. Ikväll blir det tacos igen(hemma) och sen vet ja inte vad som händer(josse?). Kanske blir att jobba hela kvällen här hemma, tvn eller något annat.
Aja, nu måste jag sätta igång. Vi hörs!:)


Saknar värmen & mina pitetjejer grymt mke!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0