G-blogger- it's all worth it in the end

Tack för den här stora äran, jag ska få skriva ett djupt och intressant inlägg här på annas egna blogg. Först blir jag också. Ett djupt tror jag inte det blir, men möjligtvist intressant.


För tillfället så ligger Anna och malin och vilar sig i soffan inför kvällens planer. Själv sitter jag och utnytjar datan, eftersom jag sällan sitter vid en då jag fortfarande inte fixat internet till lägenheten, vad sägs om en high five på den. JA, då till kvällens planer. Vi ska handla lite smått och gott iaf och sen bär det av åt juuurn, lgb, lillgranberg! Det blir vi tre, pygmemalin och babelu. Vad vi ska göra kan jag inte riktigt sätta fingret på, vi har väl inte planerat sådär hiskelit mkt.. Vi har ara saft vi skulle åka iväg vi för att helt enkelt. Vilket kommer bli en intrssant kväll och en kul sådan!

Hela den här veckan har bestått av annah, för att göra det kortfattat. Vi har promenerat, skrattat och njutit av varandras sällskap. Eftersom vi är bäst på att vara sämst på att vara med varandra, egentligen. Men nu har vi gjort ett anna&vickan schema. Då vi skriver upp då vi är med varandra, och då vi ser att det börjar bli en alldeles för stor lucka, ska vi sätta oss på vilket föremål som helst för att komma till skott att vara med varandra. Okej jag ljög, finns inget snt schema men vi ska se till att det itne blir som de brukar..

Vad skriver man i någon annas bogg då man ska gästblogga egentligen? Ska man skriva som ett vanligt inlägg eller ska man kanske skriva om hur underbar ägaren är? Ska man skämta sig igenom hela texten eller vara sten seriös kanske? Men nu gör vi sähär. En liten blandning..

Så nu i slutet ska jag skriva lite fina ömma ord om just Anna Holmgren.
 Våran första träff är nog något att skratta åt. Det var en kväll på nova, en tjej skriker mitt namn, jag vänder mig om och där står det en storbystad mörkhårig tjej, har inte träffat henne innan så inget bekant ansikte. Hon gav mig en kram och tyckte det var kul att äntligen få ses. Jag höll med fast jag inte fått grepp om vem kvinnan var än. Tills bara ett moment, det var ju den ökände Annaholm_. Efter det har vi hållit kontakten på lite olika sätt. Men vänskapen har varit unik. Vi har något som är underligt men fint. Även fast vi nästan aldrig ses och har känt varandra länge. Så känns det som vi varit med varandra i evigheter. Jag är glad att hon var en crazy brud och kom fram som hon gjorde den kvällen. Men jag tror även fast vi träffts vid ett annat tillfälle hade vi suttit i samma sits. Du är en udnerbar vän, vet inte hur jag sak uttrycka mig ner än så. Du är wunderbar anna with the bombs.

Nu har jag skrivit av mig lite och hjälpt anna med att få till något inlägg. Nice! Nu ska vi ha en awesome kväll och bara rå om varandra, eller vara sjukt tokiga. Ha en trevlig fredagkväll gott folk!


 annalu fick vara med också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0