every song ends so is there any reason to not enjoy the music


Fredag idag & ännu en lugn helg väntar mig & jag bara njuter!:) Skola till halv 2 sen stan en snabbis, hem med Moa sen sitta & roa sig med omegle sen trodde jag att vi (som vanligt på fredagar) skulle äta tacos men nae inte idag? Dock va vi alltså 10 pers som åt men vafan... Ber till herren där uppe att vi ska äta tacos imorrn då!♥ Annars har vi varit ute & gått en prommis i -20 vilket inte va de varmaste jag har gjort men vi frös då inte ihjäl iaf. Vi har även hunnit baka 60 st negerbollar till imorrn då vi ska sälja fika till vår klassresa,nice. Klassfest den 6 Februari är också bokat. Vi peppar till de alla BP3HU & BP3MI!!:) Nu ska jag fortsätta se tv. Vi hörs!


Bara jag som längtar till nästa avsnitt av Johan Falk?:)
(Han är verkligen inte snygg på söndagar men på den här bilden, mm!)


Kommentarer
Postat av: mOAb

han är fan alltid snygg!!!

2010-01-22 @ 23:41:36
URL: http://acinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0