this is the time of my life

Steg upp kl 8.00 i morse fast jag har egentligen sovmorgon till 11.45. Då kan man ju ställa sig frågan, varför stiga upp kl 8.00? Jontes föräldrar for till Stockholm tidigt i morse så Jonte skulle ta Hanna till skolan. Eftersom de va -24 i morse så va jag snäll & skjusade dom. Så nu sitter jag & käkar en god frukost & efter de ska jag ta mig en lång & varm dusch!:) Har natur sen kl 14.00 så ska jag tillbaka till frissan för att tona håret, albino är vad jag ser ut som nu...urs! Efter jag klippt mig ska jag nog fara & gymma, blir dock utan Jonte eftersom han måste vara med Hanna men de ska nog gå lika bra utan han. Nä nu ska jag duscha tjing!

Partypinglan min!♥

Kommentarer
Postat av: Elle ;)

Vad hände med vårt gamla partycrew? =/

2010-02-25 @ 18:18:44
URL: http://skojja.blogg.se/
Postat av: ??

Hur vackra får man vara... Var rädda om varandra !!!Njut men´s Ni kan...

2010-03-01 @ 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0