STÄD-DAGS!


Äntlligen fredag & jag måste säga att den här veckan har verkligen sprungit iväg? precis som alla andra veckor då.. Hur som helst så blir de en lugn kväll ikväll, ska spackla färdigt sen ska jag storstäda eftersom vi har klassfest imorrn OCH JAG KUNDE INTE TAGGA MINDRE!!! =D Tycker de är lite tråkigt att jag skriver så sällan men ja har typ bosatt mig hos jonte... är hemma typ en dag i veckan, måste fan bli ändring så vi inte blir less på varann..nog för att den risken är liten men man vet aldrig♥ Nu ska jag starta en tvättmaskin sen ska jag ut & gå med Mollsan, skriver sen ikväll:)



Kommentarer
Postat av: mOAb

Grymt mke städning och spackling ikväll? :P

Mer snark i soffan :P

2010-02-06 @ 03:13:15
URL: http://acinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0