snabb uppdatering

Hejhej!:)
Sitter nu på engelskan & vi ska skriva om Spanien & Barca eftersom vi ska resa dit den 29 maj med klassen. Tror de kommer bli hur ball som helst och jag längtar verkligen! Jag & Jonte syndade igår & var sin bure för 19 kr men ibland måste man få synda, de är iaf våra regler :) Blir att sova hos min baby i natt också, förhoppningsvis kommer Vickan till stan så att ja har någon att gå med annars få jag höra om inte Hege(Jontes mamma) ska med på en prommis. För övrigt så är mitt humör på topp fast min kropp skriker efter en powernap, kanske blir en sån medan ja väntar på att Jonte ska komma hem efter jobbet :) Nä nu slutar vi,kanske skriver senare ikväll annars så skriver ja imorrn!:) Ni kanske får en före & efter bild på håret också, men jag lovar inget!:)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0