Slapp onsdag

Vår lärare & klassföreståndare Mona mådde skit idag så hon for hem vilket betydde att vi fick sluta efter vi va färdiga med de vi skulle måla, då var klockan halv 2. Nu sitter jag hemma hos älsklingen & har nyss fikat en god macka+oboy:) Jag väntar på att pappsen ska komma inrullande, vi ska till Flarken för att kolla på någon bil som han kanske har tänkt köpa. Måste köra hem vår bil ifall de blir köp. Imorrn kanske vi är lediga eftersom Mona kanske stannar hemma men de ska jag ta reda på ikväll någon gång. Annars ska ja väl hem & fortsätta med att slipa väggar & sen om jag har tur så tar jag mig till stan på något vis så att jag får sova med min pussgurka:)

På fredag
lutar det nog mot att fara på Nocks men jag är inte säker än, man får styra någon bra förfest(Vickan?!) sen så är det lätt hänt att man drar dit. För övrigt så vill ja passa på att säga krya på dig Vickis gumman, saknar min "ut&gåkompis" på kvällarna. Blev ingen prommis ute igår utan jag & jonte följde Hege 360 och gymmade istället, mke trevligt måste jag säga!:) Dock blir det nog ingen walkmode idag utan idag blir en vilodag!:) Nu ska jag kika lite på bloggar sen kommer pappa, vi hörs!:)


älsklingen + lilltjollret (hans lillasyster Hanna)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var det där en peak på att du tycker de ska bli hemma hos mig? :P Tack tack jag ska kurera mig nu! Ska bli frisk till hundratrettio procent tänkte jag =) <3

2010-02-10 @ 15:40:04
URL: http://victorjia.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp de va de;) du vet vem vi ska bjuda först av alla right?;) Bra för jag saknar dig!:)

2010-02-10 @ 15:47:25
Postat av: Anonym

HAhahha är det ett skämmt att du och jonte isberg är ett par? :O

2010-02-12 @ 12:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0