Lördag


Kan inte säga annat än att jag hade jävligt trevligt igår! Började med att vi for till Oskar för att förfesta men snabbt intog vi en annan förfest mitt emot där världens härligaste brudar va!!Sen kom Vickan & hämtade oss, drog på Nocks där de va jävligt mycke folk, jätte kul att träffa alla! Efter de dror vi på Olles där vi spenderade sista timmen!:) Vaknade halv9 och sitter nu nyduschad & väntar på att Vickan ska ringa, vi ska gå på stan. Jonte är död(as usual) men jag ska försöka väcka han & se om han ska med på stan eller inte. Ikväll blir nog en lugn kväll, jag jonte & brorsan ska se Johan Falk (DE ÄR SÅ JÄVLA BRAAA!!!). Imorrn är det alla ♥ dag & självklart kommer jag vara med min baby, mys hela dagen!:) Vi hörs ikväll!:)



Kommentarer
Postat av: pinis

Hur blev de med presenten? ;)

2010-02-13 @ 15:53:49
URL: http://teenagedirtbags.blogg.se/
Postat av: reb

trevlig pratstund igår, haha!=)

2010-02-13 @ 17:04:45
URL: http://rebeckali.devote.se
Postat av: anna

Lina: Jag löste de idag, du kan få höra vad ja köpte på måndag!:)

Reb: Jätte kul att träffas å prata!:)

2010-02-13 @ 20:21:09
Postat av: sur gubbe

Ska du inte uppdatera bloggjäveln så kan du lika gärna lägga ner hela skiten!!!

2010-02-18 @ 01:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0