jippiyey!

Johan är påväg för att häma mig, hatar att sova själv när man är van att ha en mysis bredvid sin sida. Kunde inte bli mer glad:) Kvällen är räääädddad! Sen fick jag klart att jag ska klippa & färga mitt hår på Onsdag. Bara hålla tummarna att de blir bra. Allt som är nött ska bort så jag kommer typ bli korthårig men då får ja fan bli de, är så himla less på detta fågelbo! Börjar 11.45 imorrn så de blir skönt med sovmorgon & en prommis innan de.
Bara hoppas på att Vickan pallrar sitt arsle till stan så vi kan gå våran runda som vi alltid går. Sen måste ja bara säga att jag längtar efter min Emmaaaa, synd att båda har varit så upptagna den senaste tiden att vi inte har haft tid åt varann!:( Tur att vi ska ändra på de då!:) Nu ska jag göra mig klar innan Johan anländer. Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Annica

Blir du mörk också? Jag vet att mamsen inte gillar, fast du gillar nog det och moster också!

2010-02-08 @ 21:35:46
URL: http://mammatanten.blogg.se/
Postat av: jorkemannen

fina ihop

2010-02-09 @ 00:33:48
Postat av: josse

oh nu har ja hittat din blogg :P

2010-02-09 @ 14:17:48
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: Anna



Annica: Nej jag ska bli askblond,lite mer mörkblond.

Jorkemannen:Thanks!:)

Josse: Bra,hoppas du kikar in här ofta!:)

2010-02-09 @ 14:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0