hemma igen!

Tjenixen!:)
Har inte skrivit sen..i lördags? aja, ledig måndag,tisdag sen har vi målat på skolan ons & torsdag. Har inte haft tid att skriva för efter middan har jag & jonte varit & gymmat hela veckan & när vi har kommit hem är vi så trötta att vi somnat direkt. Tråkigt jag vet! Idag är de vilodag iaf, så ingen träning för varken mig eller Jonte. Han sitter då på en buss påväg hit nu faktiskt.. lite roligt när man kommer på sig själv att man inte kan vara utan han :$  Har inte tid att skriva nu men ja ska berätta om vad vi gjorde på alla♥dag osv sen..Nu ska jag fortsätta med dom här jävla väggarna, fyfan säger jag bara! Hörs sen, puss!TJING!


Finns ingen som Åberg!!♥















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0