hårt arbetande skolelev

Skönt att börja 11.45 måndagar måste jag säga. Slapp samhälls & god lunch på de sitter inte heller fel. Blev att lägga sig tidigt igår eftersom de inte va någon Johan Falk, mke besviken Anna!! Vad som händer ikväll är ännu oklart, antingen fara till min karl eller så blir det att fara hem & fortsätta spackla. Annars så kan jag säga att helgen har varit toppen! Fredag for jag, Luu, Vickan, Malin & Malin till LGB där Luu har sin stuga. Vi hade verkligen trevligt & att fara sådär är något som vi måste göra oftare.

Lördag for vi hem där vid kl 13.00 och sen va de bara att duscha & fara till stan. Hämtade Jonte sen drog vi till vickan,sen blev de Olles. Mke trevligt måste jag säga.
HAHA sen att jag vann vadet var absolut de jobbigaste jag gjort, har nog aldrig tryckt så mke mat i hela mitt liv. Söndag tillbringades mest i soffan, som alltid.

Längtar till på Lördag då vi ska ha klassfest, de blir hemma hos min den här gången också & jag tror de kommer bli ännu roligare än sist faktiskt!:)

Skulle inte skada att ha hennes utseende!
sophia bush by comments???please.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0