11 augusti

Gud vad tiden springer iväg, har inte skrivit på en månad & jag har inte ens tänkt en enda tanke på att skriva eller logga in på bloggen haha :P För er som undrar hur de är med mig(säkert massor av människor!!) så är det bara bra, man har sina riktigt bra dagar & självklart dom mindre bra men ja lever iaf:) Vad har jag gjort i sommar då? Jaa, jag har jobbat, varit på festivaler, varit i Norge, varit med vänner, kört gocart, ätit god mat & druckit kalla öl.  En väldigt bra sommar & de som är kvar av årets sommar kommer bli minst lika bra de är jag säker på!=)

Veckan som jag, Jonte & hans familj spenderade i Norge var helt underbar. En plats som låter en vila & fylla på krafterna, vilken underbar miljö dom har. Jag hoppas verkligen de blir av att jobba där i september!!:) Vi firade också 6 månader när vi var där & då myste Jonte till de lite nere vid havet. Jag är så lycklig tillsammans med honom, ingen ger mig fjärilar i magen som han gör!!♥

Jag jobbar fortfarande på Holmlunds måleri & jag får jobba där sålänge dom har jobb att sätta mig på. Men det kommer nog bli annat till hösten skulle jag gissa. Norge är väldigt lockande, men de kanske bara är drömtänkande?(A)

Kanske skall nämna att jag bor nuförtiden i stan hos Jonte också, är som smidigare när jag jobbar plus att jag får vara med min baby. Bara konstigt att vi inte blivit de minsta less på varann när vi är med varann ungefär...jämt?:D NU ska jag gå ut & hjälpa Hege at plocka hallon. Ha en bra kväll så hörs vi!:) kram

En allt för galen kväll i Barca!!:D (De här är dom bilderna som inte spårade ur helt)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0