kaplanmässan


Hej igen allihop!
Jag vet att jag är usel på att uppdatera men jag har fullt upp, skola, tränar, är med kompisar, pojken min osv! Så de blir lite knapert om tid vid datorn men jag hoppas ni förstår:) Just nu sitter jag bakom ett bort inne på skolan, vi har var sin monter som vi redovisar vårt projektarbete. Vi ska sitta här till klockan 4 sen har vi midda till kl 5 sen ska vi sitta här till kl 7 så att alla föräldrar kan komma & se. Jobbigt...  Nu ska jag gå ett varv & titta på alla montrar, troligtvis så hört vi snart igen. :)

Kommentarer
Postat av: mOAb

Men anna holmgren sitter du och bloggar från min skoldator :O

2010-04-26 @ 19:50:24
URL: http://acinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0