dina ögon ändrar färg i ljuset


Nämn något som gjorde dig glad igår: Jontes överraskning:)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag jobbade för fullt.


Vad gjorde du för 15 min sedan:
Satt här


Det sista du sa högt:
HAHA


Det senaste någon sa till dig:
putta på mig!!:) -Hanna


Vad har du druckit idag:
Vatten & Juice


Vad var det senaste du åt:
En macka


Vad var det senaste du köpte:
Dricka till bion igår.


Vad är det för färg på din ytterdörr:
Den är brun


Vad är det för väder hos dig nu:
Mulet men plusgrader


Godaste glassmaken:
Gammaldags vaniljglass.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej, det gör jag inte men man kan bli gode intresserad.

Sover du tungt: Ja, vissa påstår ju de men ja vet inte.. jag drägglar iaf när ja sover gott:):P

Drömmer du mardrömmar:
Det har hänt ganska ofta på sistatiden:S

Trivs du med ditt jobb:
Stor trivs:)

Favoritklädsel:
NAKEN!!:) annars mjukisar :$

Favoritlåt just nu:
Oj..många!

Vad ser du om du tittar till höger:
Randig fondvägg

Vad gör dig glad just nu:
Allting typ. Lov, pengar, älskling, vänner, våren ;D

Vad ska du göra härnäst:
Krypa ner i sängen & ta en pn!

Höger eller vänsterhänt:
Höger.

Humör just nu:
Bra men trött!

Favoritgodis: Ferraribilar, bruna ni vet :$

Kläder just nu: Trosor, sockar, mjukisar, linne, adidaströja

Sommarplaner:
Jobba, bada, sola, vänner,  festivaler, resa, leva!!!!

Hur många kuddar sover du med: Två.

Spelar du något instrument:
Nej, tvärflöjt när ja va mindre (bäst på skolan!!!!)int!

Morgon eller nattmänniska:
Skulle vilja säga båda. Beror lite på fast jag är nog mer natt.

Vad är viktigast för dig: Att må bra & att dom jag älskar mår bra.

Är du kittlig:
Fråga Jonte..

Snarkar du: Nej, bara lite ibland när ja vill :$

Stjärntecken:
Tvilling

Äckligaste insekten: fyfan, alla!

Längtar du mest efter just nu:
11 Juni = min födelsedag + studenten!


Kommentarer
Postat av: Elle ;)

Alltså sommar & våra fester = klockers! :)Längtar i sinneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2010-04-07 @ 18:53:08
URL: http://skojja.blogg.se/
Postat av: Anonym

men TROR DU DE!!! i sommar är det vi som röjjer!:D

2010-04-07 @ 19:02:07
Postat av: Anonym

vart jobbar du???

2010-04-13 @ 17:51:42
Postat av: anna

Just nu jobbar jag & 2 till tjejer på Malmia. Vi målar korridorerna :)

2010-04-14 @ 16:11:44
URL: http://holmgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0